magadish

magadish

poniedziałek, 27 października 2014

The French Postmistress






Ciepła, czarująca opowieść o małym miasteczku we Francji, jego ekscentrycznych mieszkańcach i parze niemile widzianych Brytyjczyków. Alex i Lorna, urzeczeni idylliczną wizją życia we Francji, postanawiają sprzedać dom w Wielkiej Brytanii i kupić nieczynną oberżę w malutkim francuskim miasteczku. Jednak na drodze do realizacji marzeń stają nieoczekiwane przeszkody - nieprzychylna społeczność, lokalne układy i fatalna opinia o talencie kulinarnym Anglików. Julia Stagg mieszka w małym miasteczku w Pirenejach, gdzie pisze powieści, prowadzi własną oberżę i próbuje przekonać Francuzów, że Brytyjczycy też potrafią gotować.


Lekka, miła i przyjemna lektura dla niewymagających czytelników będzie idealną pozycją na chłodne, listopadowe wieczory. Jeśli więc chcecie troszkę się odstresować i przenieść we francuskie klimaty, warto zajrzeć do tej lektury. 

Z tego co zdążyłam się zorientować, kosztuje ona grosze w jednym z supermarketów.

Smaczna sałatka, aromatyczna kawa i interesująca książka - czego chcieć więcej?



Moi drodzy, zakończyła się właśnie kolejna edycja Polskiego Tygodnia Mody. Relacji z niego aż po kokardę, dlatego nie będę zanudzać was kolejną opinią. Pooglądałam pokazy, wybawiłam się na before i afterparty, po czym przeszłam do porządku dziennego. Czyli w skrócie - szału nie było...



























źródło: empik.com

4 komentarze:

  1. zaciekawilas mnie ta ksiazka :)

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  2. The salad looks delicious!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka :)
    Bardzo ładne zdjęcia, narobiłaś mi smaku na sałatkę!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń