magadish

magadish

niedziela, 16 listopada 2014

New Start




top, spódnica - H&M
okulary - Reserved

Najnowsza kolekcja H&M urzekła mnie swoimi kolorami. Postanowiłam zaprezentować się w niej w całości. Śliczny, cekinowy top od razu przykuł moją uwagę w sklepie. Ze spódnicą miałam problem. Dobrze wiemy, że taka długość nie każdemu będzie pasowała. Kobiety o masywniejszych nogach, niech lepiej o niej zapomną, podkreśli ona wasze łydki niekoniecznie w rozmiarze "0".
Podjęłam jednak ryzyko i skusiłam się na nią. Czy dobrze zrobiłam oceńcie sami.


















32 komentarze:

  1. Such an elegant look!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne kolory!
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw, bardzo lubię takie pastelowe stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zestawienie, swietna spodnica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka jest prześliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful top & skirt, love the background wall in the picture!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka, świetnie Ci w tych kolorach :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. honey, you look soooooo fabulous!!! WOW!! Really love the rose dress!!!
    xoxo Colli || my Blog - TOBEYOUTIFUL || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey You looking great :)
    And do you mind participating in my giveaway..
    You can stand a chance to win a Super Style Cape Coat of your choice..
    Here is the link...
    Just register with the website and Like the page or follow their twitter and give me your email id in the comments..
    Looking forward to see your participation.
    Here is the link to the post..

    http://www.getsetblush.com/2014/11/oasap-giveaway-win-yourself-super-stylish-cape-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo szczupłe łydki - Ty możesz tę długość nosić bez oporów ;)
    podobają mi się te zdjęcia, podoba mi się ten "komplet" (bo kompletowo zestaw wygląda ;P).

    ale podziwiam Cię szczerze, że nie zamarzłaś w czasie sesji ;P

    ja dziś prawie wykitowałam ;P

    P.S. wcale nie schudłam ;P przytyłam od września półtora kilograma, efekt jojo po chorobie - we wrześniu nie jadłam niemal niczego, źle było ze mną :( no i ćwiczyć teraz nie mam kiedy, bo od połowy października wychodzę z domu o siódmej, wracam o 22 i padam na pysk :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Great!!! Looks fantastic on you!
    Have fun and a happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi..U look Fabb !
    Would u like to follow each other n stay in contact ??
    I just did follow u.. Hope to see u soon on my blog !

    www.ananyatales.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  14. Loving the outfit :)

    Such a beautiful combination!

    Maybe following? Let me know! :)

    Greetings from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the neutral color , you look like a princess !


    Would you like to follow each other ?

    Kisses ,

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  16. IDEALNIE!! ALE WSPANIALE PASTELE!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny zestaw, wyglądasz w nim ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylish and very elegant look!:)

    beautymarklady.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny set, bardzo mi sie podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna elegancka suknia, nie mogę się napatrzyć :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey,
    I really like your Blog! Awesome Photos and interesting Stuff. Do you want to support each other and follow via GFC? If yes please tell me and i follow back. Lets stay in touch. :)

    Greetings Sophia xx
    M Y B L O G.
    I N S T A G R A M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your brown shoes, and you look stunning. Great pics and great post! If you could follow our blog on GFC, we'll of course follow you back. BeautiiBerry.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful top & skirt, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  24. Cool look!
    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. love that outfit, especially the top!

    you have a new follower :)


    Love sandrafelicia.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://addictlifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń