magadish

magadish

poniedziałek, 24 listopada 2014

Street Fashion





spodnie - H&M
bluza - Sinsay
torebka - Kappahl
buty - BornPreetyStore
czapka - Nike

Po pięknej cekinowej stylizacji przyszedł czas na strój codzienny. Najwygodniejszy zestaw, przynajmniej dla mnie, to dżiny i bluza. Sportowy styl był na jakiś czas zapomniany, teraz jednak ponownie zaczyna gościć na salonach. Warto przełamać go butami na obcasie. Pamiętajcie jednak, że sportowy look nie polega na założeniu dresu z trzema paskami i szpilkami zapinanymi przy kostce. Wszystko musi mieć swój smak i wyrachowanie. 
Torebka, którą wam prezentuję gości w mojej szafie od dobrych kilku lat. Co sezon powraca moda na frędzle, warto więc zainwestować w taki zakup, ponieważ jak widzicie ten motyw nie wyjdzie z mody. 
Dobranie odpowiednich dżinów nie należy do łatwych, szczęśliwy ten, który znalazł fason, w którym czuje się dobrze i stylowo. Postawiłam na boyfriendy, dla mnie to strzał w 10. 
Jak wam się podoba taka niezobowiązująca stylizacja?




















30 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo, chociaż buty to nie moja bajka :) a na doskonałe boyfriendy właśnie poluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko mi sobie uzmysłowić, że tu na tych zdjęciach to Ty ;P
    kojarzysz mi się od zawsze z zestawami stylowymi, eleganckimi - czy to z czasów studiów, czy z blogosfery ;P
    ale obroniłaś ten zestaw ;)

    mnie buty nie przeszkadzają, pasują tu, jedynie torebkę jakąś inną bym pewnie wybrała, bo te wszystkie frędzlowe, to mi się z boho i boho peryferiami kojarzą.

    spodnie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, these shoes are crazy!! do wear them for casual?
    Love your style!

    What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
    I just followed you, would be delighted if you could return the favor!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny zestaw, super oryginalne buty

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, stylizacja bardzo ciekawa :) Wielki plus:)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo bluza świetna! Lecę do Sinsay :D

    OdpowiedzUsuń
  7. całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza super, spodnie nie w moim typie /może dla tego, że nie mam brata/. Buty - jak dla mnie absolutnie nie. Dzięki nim, wiele osób zwróci na Ciebie uwagę, a chyba o to chodzi w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo ale wysokie buty :) bardzo ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this!! and love our blog!
    We can follow each other on GFC!
    http://fashionneed09.blogspot.it/
    xo
    V.

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie były robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie luźne zestawienia! Bardzo pasuje Ci taki styl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. You have a cute blog dear! Love the photos! :) I'm following you now, Follow my blog too http://itsmarjoriegil.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a great outfit!

    www.ensembledeux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello doll.
    I really like reading your blog. It would mean a lot to me if you would take a minute and check my blog and follow: Nika's Beauty Land

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look :) Wesołych Świąt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice post. love this outfit! your shoes look amazing :)
    great blog, very inspiring
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super bluza sinsay. Muszę ją upolować na wyprzedażach. W tym roku poluję poprzez aplikację madamsale.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i świetny look! Bardzo fajny blog! :) Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do siebie!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń