magadish

magadish

piątek, 6 lutego 2015

Balmain


Jakiś czas na facebookowym fanpage prezentowałam zapowiedź kolekcji Pre Fall 2015 mojego ulubionego Domu Mody. Kolekcja urzekła mnie kolorami, fasonami, powrotem do przeszłości, ale także nowoczesnością. Koronki, futra, aksamity, jedwabie, frędzle i szerokie paski to wizytówka każdej fashionistki. Obszerność materiału wcale nie nadaje ciężkości, wręcz przeciwnie, sprawia, że kobieta kipi klasą i elegancją. 

Kochani, moja ukochana marka Balmain Pre Fall 2015

Gdy patrzę na te kreacje, żałuję, że mój portfel jest taki cienki.

Jak wam się podoba?
































źródło: Balmain

3 komentarze:

  1. mi sie podobają buty .. i dłuuuugie nogi modelek ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne kolory i klasyczne fasony. Lubię to! Ale szkoda, że modelki wyglądają nieco... upiornie :)

    OdpowiedzUsuń