magadish

magadish

poniedziałek, 2 lutego 2015

Look of the week



spodnie - H&M
marynarka - H&M
top - Lidl
paznokcie - Patrycja Lasuń, Łódź, Polska

Korzystając z okazji, że zima w pełni, zaś drzewa przyprawiają o zachwyt, postanowiłam zrobić kilka ujęć, będąc na spacerku z psem. Oczywiście byłam w grubej kurtce, aż do tak szalonych się  nie zaliczam, ale do zdjęć postanowiłam ją zdjąć. 
Prezentuję wam zestaw, który bardzo przypadł mi do gustu, a przede wszystkim zółta marynarka (aktualna kolecja H&M). Jedyny jej mankament to materiał, który może się zaciągać, ale kobieta z klasą dba o to, by nie chodzić po drzewach i unikać gwoździ. Gwarantuję wam, że będzie ona waszym "must have".
Takich samych spodni  niestety już nie dostaniecie, ale nadal wzór orientalny znajdziecie w sieciówkach. 
Moją ostatnią faworytką jest różowa szminka. Zakochałam się w tym kolorze ust. Oczywiście nie każdemu będzie w nim dobrze, ale warto zaryzykować. 

Polecam również takie sklepy jak Lidl, nie bójcie się kupić tam ubrań; są dobrej jakości i nieźle wyglądają.

Jak wam się podoba taka stylizacja?


























15 komentarzy:

  1. Amei o look!! A combinação do preto com o branco e amarelo ficou ótima!

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome nail art. Also you dog is to cute.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się marynarka w połączeniu z tą bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! super kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful outfit,
    love that dog!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny look, zdjecia robia wrazenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka :) Zdjęcia z pieskiem cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się podoba!


    no, wreszcie się tych zdjęć na blogu doczekałam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos! The snow is amazing! Love the jacket!

    -Gaia
    http://sparklerage.blogspot.co.il

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny żakiet i spodnie :* i psiaka baaaaadzo zazdroszczę bo jest przecudowny! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. żakiet fajny, a spodnie super. Sceneria zimowa rewelacyjna i do tego ten pies ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie :) i tak się powinni ludzie ubierać, szczególnie jesienią i zimą a nie tylko ciągle czerń i szarość :)))
    Piękny psiak :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  14. nice post!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń