magadish

magadish

środa, 18 marca 2015

Look Like a Princess




spódnica - Mohito
bomberka - Mohito
top - Mohito
okulary - Mohito
buty - czasnabuty.pl

Jak już pewnie zauważyliście, prezentuję wam Mohito Total Look. Ostatnio nie mam czasu na przeglądanie topowych sieciówek, więc postanowiłam, 
że ubiorę się w całości w jednym sklepie. 
Spódnica na tiulowych halkach, długości 7/8 to must have nadchodzącej wiosny.  Każda z nas powinna mieć taką w swojej szafie. Aby przełamać princeskowy look, dobrałam do niej sportową, miedzianą kurtkę. Bomberka to typowa wiatrówka, z jej założeniem poczekajmy na cieplejsze dni. Top 
z frędzlami to oczywiście inspiracja prosto od Balmain. Marka zaprezentowała w tym roku część kolekcji z tym motywem. 
Stylizacja została uzupełniona czarnymi botkami. Każda z nas powinna czasem założyć 15 centymetrów. 
Nic tak nie dodaje kobiecości jak obcas.

Jak wam się podoba stylizacja?




"Hejty" anonimowych użytkowników są usuwane! Krytykujesz? Rób to imiennie.




























14 komentarzy:

  1. podoba, podoba :)

    spódnica jest przeładna - i chyba Ci zazdroszczę, że dobrze wyglądasz w takiej długości spódnic!

    ale najbardziej przypadł mi do gustu top - pewnie dlatego, że ja ostatnio choruję na wszystko, co frędzlowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica wręcz genialna, ale chyba wolałabym troszkę krótszą wersję bo osobiście jestem bardzo niska i nie chciałabym żeby dodatkowo skróciła mi nogi :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz + dobre foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna spódniczka! Ma świetny wzorek i fason, lubię też taką długość :-) No i frędzle, moja miłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. You have an amazing blog!
    Would you like to follow each other on GFC?
    Follow me and I follow you back.
    Kisses
    http://www.vonsnef.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful skirt, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz w tej spódnicy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się obłędnie Twój look :) spódnica gra pierwsze skrzypce !

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a darling print. You are looking fabulous in it!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń