magadish

magadish

poniedziałek, 9 marca 2015

Spring 2015




top - H&M
spódnica - no name ( z czasów młodości mojej mamy ;) )
buty - Stradivarius
okulary - Go Sport

Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. Czas schować głęboko do szafy puchowe kurtki i długie płaszcze. Zaczynamy nosić spódnice i krótkie topy. Czółenka już domagają się włożenia na stopy. 
Prezentuję wam stylizację w dość nietypowym plenerze. Jeszcze miesiąc temu robiłam w tym lasku zimowe zdjęcia, niestety dzisiaj zostały tylko powalone konary. 
Spódnicę zachowaną z czasów młodości mojej mamy, kiedyś już wam prezentowałam. Mimo że karnawał już się skończył, nie rezygnujmy z wystrzałowym stylizacji . Cekiny, moja druga miłość, nigdy nie wyjdą z mody. Pamiętajmy jednak, aby nosić je z głową. Minimalizm będzie tutaj pożądany. 
Buty na słupku, oczywiście dla kobiet o potężniejszych łydkach. Optycznie zostaną wyszczuplone. 

























15 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie, piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale co się przydarzyło tym drzewom?
    teren ktoś wykarczował, czy to po jakiejś wichurze (ale chyba jakiejś silnej w Łodzi i okolicach ostatnio nie było...)?

    ej, mieć taką spódnicę w szafie to skarb ;)
    bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    no i bluzka - fajnie zestawiona ze spódnicą.

    taka "Twoja" jest ta całość, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, faktycznie spódnica jest moją faworytą. Niestety wykarczowali kawał lasu - od niedawna teren lotniska

      Usuń
    2. Lotnisko pożyteczna sprawa, ale szkoda zdrowych drzew :(

      Usuń
  3. Wow! Genialny look! Top jest świetny i super, że połączyłaś go ze spokojnym ciemnym dołem, bo konkurencji by nie zniósł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, spódnica mega!
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie znów Cię widzieć i to w pięknej formie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że też wygrzebałaś spódnicę z szafy mamy! Zrobiłam to samo i aż zaczęłam żałować, że nie ma więcej takich perełek w szafie, bo chętnie bym podkradła ;) Co do pleneru to faktycznie dość nietypowy i bardzo kontrastuje ze stylizacją, ale to jest właśnie fajne :) Genialny masz też top! Polowałam na niego jeszcze w karnawale, ale pamiętam że był dość drogi i zrezygnowałam :( Na Tobie leży pięknie :)

    Pozdrawiam cieplutko :* www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój świetny! Ja uwielbiam takie buty, tzn. uwielbiam w nich chodzić aczkolwiek wiem, że do mnie nie pasują bo mam strasznie chudą nogę i to wrażenie jest jeszcze bardziej spotęgowane :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba najlepsza stylizacja na blogu ;) duży +

    OdpowiedzUsuń
  10. Great top & skirt match!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  11. Drapieżnie, ale z klasą i smakiem. Wszystko pięknie dopełnia sceneria i te świetne buty. O topie już nie mówię, bo dostał już wystarczająco pochwał ;)

    CCC Online

    OdpowiedzUsuń