magadish

magadish

środa, 27 maja 2015

Spring Flowers for Your Garden




kombinezon, okulary - Mohito

Fakt, że lubię kombinezony jest wam na pewno znany. Prezentuję więc kolejny do kolekcji. Niestety, ale tym razem bardzo się rozczarowałam. Uwielbiam ubrania marki Mohito, wpasowują się w mój gust i styl idealnie. Zauważyłam jednak niepokojącą tendencję; cena rośnie, materiał tandetnieje. Długi czas czekałam na sukienkę, jakież było moje rozczarowanie gdy za cenę 270zł dostałabym 100% najtańszego poliestru. Dziewczyny pamiętajcie, że to co ładne i drogie kryje czasem w sobie kiepską jakość. Czytajcie metki, chyba że chcecie pocić się latem w plastiku.
Tak też było przy kupnie tego kombinezonu. Cena 200zł, skład 100% poliester. Bałam się w nim schylić po kwiatki, bo niestety mógłby pęknąć. Dziadostwo się nie rozciągało. 
Mohito dostaje ode mnie minusa, zaś kombinezonu niestety nie polecam.

Wygląda pięknie, ale czy warto go kupić?

Rozczarowałyście się kiedyś w ten sposób?

























27 komentarzy:

  1. Fajny ten kombinezon ale ja kombinezonów nie lubię :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the pattern!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, wyglad ciucha ma duze znaczenie, ale wygoda noszenia jest rownie wazna.... Kombinezon wyglada slicznie, ale skoro ani troche sie nie rozciaga krepujac ruchy, to kiepsko. Mimo wszystko jednak wygladasz przepieknie!!!;)
    Pozdrawiam i dziekuje za wizyte u mnie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. oo szkoda, że się do końca nie sprawdził, ale wygląda rzeczywiście bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę?
    na zdjęciach wygląda, jakby był bawełniany...

    fajny jest (nawet bardzo!), ale w sumie - poliester na lato nie jest dobrym pomysłem.
    Więc już pal licho wytrzymałość, ale komfort noszenia średni pewnie...

    ja Ci pisałam ostatnio o moim największym niedawnym rozczarowaniu - ta marynarka, też w Mohito ;>

    Mnący materiał - ale nie prasować :>

    dobrze, że nie wzięłam, bo znalazłam w sieci kilka dziewczyn, które marynarkę o takim samym składzie przeprasowały.

    I niewiele z niej zostało ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely outfit

    http://www.amysfashionblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to ja nadal nie jestem przekonana do kombinezonów , choć nawet są i takie ze mi sie podobają . Twój tez , ale jakoś sobie odpuszczę , na rzecz sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirujący blog! Warto tutaj zaglądać. Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia Mrozowicz
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your outfit. the completey look is just awsome

    -Alexander and Elena
    www.lifeallen.com

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie raz się tak rozczarowałam, dlatego teraz właśnie staram się czytać metki. W każdym razie Twój kombinezon jest bardzo ładny i zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ah szkoda że się rozczarowałaś bo mohito to na prawdę dobra marka a ceny ubrań powinny być adekwatne do jakości ich wykonania. Na szczęście nigdy się jeszcze nie rozczarowałam i mam nadzieje że w najbliższym czasie się nie rozczaruje. Kombinezon wygląda na solidnie wykonany i jest na prawdę świetny z wyglądu.
    Pozdrawiam i dodaje do grona obserwatorów :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a beautiful jumpsuit and fits you so good. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, że nie polecasz. Sklep nie tani, ale i niekoniecznie dobry, jak się okiazuje;-(
    Ale przyznaję wygląda super. Jesteś smukłą dziewczyną, więc noś kombinezony!
    I te różowe usteczka, podoba mi się ten kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Great jumpsuti! you look stunning.
    Kisses
    Fashion Avenue
    http://fashionavenueabc.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kombinezon, bardzo pasuje Ci ta kolorystyka :)

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny jest ten kombinezon! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Estupendo outfit, muy bello look, eres una belleza europea. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się wspaniale, ale też zauważyłam, że mohito przegina. Ceny nie adekwatne do jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się podobają kombinezony, ale na kimś, sama nie czuję się w nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetny kombinezon!! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny kombinezon, ale cena niestety odpycha :(

    http://uroodowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń