magadish

magadish

czwartek, 14 maja 2015

Why Not, Go for a Walk





garsonka - Mohito
top - Lidl
buty - Deichmann
okulary - Mohito
torba - H&M

Młodszemu pokoleniu wyraz garsonka może wydać się niezrozumiały. Niestety powoli odchodzi on już do lamusa. To nic innego jak komplet spódnica + żakiet.  Z początku nie byłam do tego zestawu przekonana. Długo zastanawiałam się jaką wybrać scenerię do zrobienia dobrych ujęć. Zdecydowałam się na wiejski plener nie dlatego, że strój nadaje się tylko na niedzielne wyjście do kościoła czy odpust, ale przede wszystkim dlatego, że kojarzy mi się 
z dzieciństwem i latami beztroski. 
Jedni mogą uznać, że to zestaw a'la dzidzia piernik, inni stwierdzą, że jest elegancki. Podpiszę się pod każdą opinią, bo sama mam ambiwalentne uczucia. 
Nie da się ukryć, że coś w sobie ma, materiał jest świetny a samo wykonanie rewelacyjne. Trzeba przyznać, że Mohito postarało się. Osoby, które stawiają na wygodę, również nie będą narzekać. 
Polecam także kupowanie ubrań w Lidlu; to oczywiście kontrowersyjne, ale naprawdę tanim kosztem zdobędziemy dobrej jakości rzecz.

Podsumowując moje drogie panie, zestaw polecam. 

Co o nim powiecie?































10 komentarzy:

  1. cute suit

    http://www.amysfashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing look!
    www.desesperofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. taką garsonkę, to można nosić - i to wszedzie!
    gdzie tam "dzidzia piernik" - to jest bardo dziewczęcy komplet, ale nie ma w sobie niczego infantylnego.
    Jest za to dużo kobiecości i stylowości!

    a za wybór koloru bluzki ogromny plus - biała albo granatowa nie wyglądałaby tu tak dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Mar, twoja opinia jest dla mnie cenna

      Usuń
  4. Fajnie ze wracasz , twoje pomysły na siebie są oryginalne . Ta "garsonka" albo sympatyczniej zestaw rownież :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję i zapraszam do regularnego odwiedzania mojego bloga ☺

      Usuń
  6. "Garsonka" jest świetna, uwielbiam motyw pasków, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the look!!
    kisses....



    zapatosrojosmoda.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń