magadish

magadish

czwartek, 11 czerwca 2015

Berlin Street Fashion



Sukienka - Mohito
torebka - Mohito
okulary - Mohito
wianek - H&M

Zabieram was na modową wycieczkę po Berlinie. Na złą pogodę nie mogłam narzekać, dlatego na zwiedzanie wybrałam zwiewną sukienkę w modnym w tym sezonie kropokowym princie. Dodatkowo całą stylizację uzupełniłam o kuferek w paski. Niestety nie kupicie już go w sklepach, ponieważ jest
z zeszłorocznej kolekcji. Lubię przełamywać schemat, dlatego połączenie kropek z paskami wydaje mi się świetnym pomysłem. Kwiatowy wianek uzupełnił kolorem całość. 
Na zdjęciach będziecie mogli zobaczyć m.in. Reistag, Katedrę, Pomnik Zwycięstwa, Szpilę telewizyjną, słynne graffiti (pocałunek Gorbaczowa) na murze berlińskim oraz fontannę na Aleksander Platz.

Lubiecie mieszać printy, jak wam się podoba stylizacja?






















































12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdjęć zrobiona pod słońce...

      Usuń
    2. I co w związku z tym? Nie dostanę nagrody fotograficznej?

      Usuń
  2. piękne miasto!

    i przepiękna Ty!
    jak Ci się kloszuje ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O co chodzi z tym wiankiem???

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne okulary :)
    Zapraszam na mojego bloga (dopiero zaczynam)
    http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You have a nice blog. Would you like to follow each other on GFC and Google+?
    Follow me & I’ll follow you back. x
    I’m wait your answer on my blog!
    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm obsessed how beautiful this look is, perfectly put together!!! ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja a'la lata 60

    Mój ostatni post: Video domofony w praktyce

    OdpowiedzUsuń
  8. Follow to follow?
    let me know
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa stylizacja; prosta i elegancka, a do tego wygodna i zwiewna. Nie znam się na jakości zdjęć, ale połączenie mody i ze zwiedzaniem, to ciekawe rozwiązanie. Gołe "ściany" pewnie lepiej eksponują ubiór, ale Ty pozwalasz zwiedzać świat. Tak trzymaj...

    OdpowiedzUsuń